Hem

Välkommen

…till den studentdrivna puben med studentförmånliga priser för alla mitt i Göteborg.
Öl!

Kom, välj och smaka av vårt sortiment av mat och dryck. Vi har ett av de rikare ölsortimenten du hittar i Göteborg med weissbier, pale ale, suröl i olika tappningar, belgiskt, porter/stout och andra mer exotiska alternativ än vad brukar erbjudas på krogen. Kom in och testa någon av våra 70-110 sorter!

Ordinarie öppettider är onsdag–fredag 19–24. Då vi även följer universitetens tider så rekommenderas att alltid titta på våra veckouppdateringar längst ner på denna sida för aktuell information. Man kan även följa oss på Facebook för öppettider och annan kul fakta om nya ölsorter eller allmänna upptåg.

Onsdag och torsdag serverar vi hamburgare, chicken nuggets, no chicken but still nuggets, nötmix, chips, pommes och du kan också beställa vår berömda pizza: så stor att den mättar två hungriga studenter, men så god att du vill ha den för dig själv.

På fredagar erbjuder vi buffé: ät så mycket du vill för 100:-. Temat för buffén varierar från vecka till vecka, men 97% av tiden är det den populära tacobuffén med alla klassiska texmex behör såsom nötfärs, nachos, tortillas, grönsaker, hemmagjord salsa, m.m.

Hyra

Du vet väl att du kan hyra Rotary Pub för kalas? Vi har stor erfarenhet av att arrangera exempelvis 25/30-års-, examens-, och disputationskalas. För mer info, se Hyra puben.

Hitta

Rotary Pub ligger vid Rotary studenthem i Johanneberg. Så här hittar du hit.

Jobba

Vill du jobba på Rotary Pub? Se Jobba här för mer information.

2024-03-04: Öppettider denna vecka

Det är Jazzband på fredag.

Onsdag 19-00
Torsdag 19-00